Direktlänk till inlägg 15 december 2007

nu är det snart jul igen..

Av Hasse - 15 december 2007 15:09

Long time no see... semster, hektisk vecka på jobbet och då blir det inget skrivet... Har helt enkelt inte hunnit, orkat, velat, kännt för det.... välj ett som passar på sinnestämning...


Sitter med Morris på golvet och har byggt tågbana, han har fått sina nya bamseglasögon. Tillbringade onsdag förmiddag på ögonkliniken i Lund för att ta reda på varför han skelade så mycket... visade sig att han var kraftigt översynt (brytningsfel) vilket gör att han får jobba så mycket för att se rätt att ett av ögon inte hänger med riktigt... det var ett gäng undersökningar inklusive droppar i ögon som gjorde pupillerna gigantiska... ingen färg bara pupill... Järnet därifrån in till dagis med morris som precis han med på utflykt i parken, jag stog på gasen till möten i Danmark... stressigt värre möten på 2 sjukhus samma dag...


Kris å panik på jobb torsdag och fredag, telefonmöten, ilskna mail, mer telefonmöten... blir en intressant nästavecka med Lina som ska opereras och julstök, paket, jobb i massor, alla barnen, ja man lär få veta att man lever... nu ska jaga in på toan och räserbajsa igen... suck

 
 
Ingen bild

Tess

15 december 2007 16:53

Låter som du har det tufft..jag har min tuffaste period nu oxå men tur är att jag inte har en partner som är ur spel för det lär ju du ha. Men det är ju så här..att man hinner inte mer än man hinner..Tänker så ofta och jag FÖRSÖKER leva så men jag vet inte om jag gör det..det är ju en bra tanke i alla fall. Jul lär det bli i alla fall. Nicke och Bella kanske kan stötta lite i handlandet??? Nåja kram kram..

 
Antigone

Antigone

15 december 2007 20:57

jag kommer ha så fina lisotr klara och detaljerade åt dig....:-)

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

15 december 2007 23:28

Det löser sig sa han som sket i vasken....
puss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Presentation

Omröstning

Litar du på akutsjukvården?
 Så länge det inte är akuten på UMAS
 Ja
 Ibland
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards