Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Lekplatser och tvättstugan... och springmask...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och ro en stund, plus att det inte varit något direkt badväder...


På väg dit var det redan full fart, jagade kajor, letade pinnar och duckade för grågäss. På plats så var det om möjligt mer fart, dom satt inte många sekunder utna käkade kakor och fruktbitar på springande fot. Jag har sprungit nästan lika mycket jag, var troll som skulle äta upp dom...


Beppe är pappig och vill gärna gosa så fort han fick chansen på lekplatsen, det är mysigt värre.


Hem igen för lunch och nanning av Beppe, vi andra kollade film en stund men sen gick vi ut för att röja en stund till, Morris och jag spelade kula, han fick Bennes kulor igår. Jack lekte med lastbilar.


Upp i lägenheten för att väcka Beppe och sen stack Jack hem och vi fortsatte med dagens bestyr... Beppe fick ont i magen och var ledsen tog en bra stund innan det gick över. Ner i tvättstugan, Bobo hade ordnat extra tid åt oss, hade massor tvätt i form av mattor, lakan och handukar... kom just upp från sista rundan...


Godnatt!

 
 
antigone

antigone

30 juni 2008 00:24

"för att Lina", vad? *undrar*

Skönt att sova middag med Beppe idag, men är lika trött nu ändå.

Love!

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:11

Exakt hela min lördag ägnade jag åt saneringsarbete... Gick lös på Finas rum med sopsäck, vatten, sprutrengöring och en trasa... Jag är fascinerad av vad som kan döljas i ett så litet rum... Hittade chokladbitar i varenda låda och strumpor... jag dom...

Ovido - Quiz & Flashcards