Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Förmiddagspromenad på stan

Av Hasse - 18 juni 2008 12:06

Hjälpte Lina iväg med Beppe till sjukan för inskrivning och allmänna förberedelser och hon ringde och sa att dom kommer hem i eftermiddag som planerat men dom blir kvar 1-2 dagar efter operationen på sjukhuset, har vi otur blir det ingen Lina och ingen Beppe hemma på midsommar... synd, vi får fira lite bonus ikväll i stället.


Morris och jag var på stan för att hämta mina dalacin mot infektionen som jag har och mer astmamedicin till Beppe. Passade även på att sticka in till optikern för att kolla om det går att fixa Morris brillor som Beppe knäckte skalmen på. Visade sig att det gick på garantin och att dom förmodligen har dom hemma redan imorgon!!! Det är vad jag kallar service, tack Synsam!


Vi handlade glass på vägen hem och nu ska Fina, Benne och Nigel ta med Morris ut och leka en stund...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards