Direktlänk till inlägg 17 juni 2008

Soffans kung

Av Hasse - 17 juni 2008 22:08

Nu ska jag vila mycket, fan vet hur det ska gå till för jag har faktiskt ganska svårt att göra nuför tiden. Jag är en aktiv människa och har man stor familj så är det alltid något på gång. Imorgon är det förberedelser för Beppe och Lina på sjukhuset inför halsmandelborttagning på torsdag så jag har fått förstärkning med Fina hemma. Vet ju inte hur jag mår imorgon och på torsdag... Lite ostabilt men jag har klarat att vara uppe och käkat lunch och handlat idag med en stunds vila och lite "kel". Fattar inte riktigt fortfarande att jag inte jobbar på nästan 2 månader... lite overkligt men va fan det ger att man är utvilad för hösten som lär bli aktiv har jag en känsla av...


Har legat i soffan en bra stund ikväll och läst samt kollat lite fotboll och surfat. Lina servade med chips och vi får nattgäst i vårt extra barn N.


Är sugen på en macka och lite fetaost... ska nog ramla ut i köket och äta lite...


Ska forska imorgon om min sjukförsäkring för det kostar ju att vara sjuk... Har extra via jobb om jag inte minns fel, ett måste för det är ju dyrt att vara sjuk i det här landet... Först får man kraftiga löneavdrag, karensdagar och på topp så får man betala både akutbesök och pengar för varje dag man ligger inne... yipppiiiiieeee. VälfärdsSverige anno 2008...


Näe nu ska jag bara slöa framför teven och ladda för att vara med Morris imorgon när Lina är på sjukan med Beppe.

 
 
antigone

antigone

17 juni 2008 22:40

Tack för en mysig eftermiddag....puss!

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards