Direktlänk till inlägg 1 juni 2008

Bränt fläskt!

Av Hasse - 1 juni 2008 20:29

Solen sken nåt sanslöst idag!!! Jag har årets första 1:a gradens brännskador över rygg/axlar/bakhuvud... med andra ord bränt fläsk! Huvudet är väl ingen fara med för det är ju inte så mycket av värde där men ryggen är det värre med... den ligger man ju på.


Trött som fan efter en dag på stranden... har lagat kyckling och pommar med sallad... Sitter och kollar "måste gilla hundar" på trean och gör inget vettigt...


Killarna har haft high-life på stranden under hela dagen! Beppe har varit lite tveksam till att bada men idag tog han igen det med besked. Han låg i vattnet och sprang fram och tillbaka med vattenhinkar och spadar.  Vi började dagen på stranden med lunch och Beppe vägrade sova middag hela dagen.  Båda killarna älskar stranden men Morris är ju en smula mer rastlös så han hann inte riktigt göra någonting fullt ut... Förutom tvinga ut mig i vattnet för att söka levand snäckor... Vi hittade 13 st!!!


Näe nu ska jag se klart filmen och slå en sjua innan jag stupar i säng!

 
 
Ingen bild

bobo

2 juni 2008 11:22

...så var du ju nyrakad på skallen oxå !
Tack för ölen igår efter stranden-smakade mums!
kram

 
antigone

antigone

2 juni 2008 19:35

Jag älskar när du är helt nyrakad på skallen förresten....ba' så du vet, men efter 7 år så vet du...*S*
Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards