Direktlänk till inlägg 13 juni 2008

Stroke/Hjärninfarkt/TIA och liknande

Av Hasse - 13 juni 2008 19:16

Har ägnat kvällen nu när jag är mer fit for fight till att läsa på om Stroke/Hjärninfarkt/TIA så att jag är förberedd för diskussionen med läkarna imorgon. Har hittat massor av nyttig information skriven av strokeläkare för strokeläkare och vanliga dödliga.


Det är solklart så att dom missade samtliga varningstecken på akuten och om det sker igen, gud förbjude, så vet jag exakt vad som ska göras och vad som ska krävas! Är faktiskt skitförbannad!!! Hade det varit en kraftigare attack så hade jag varit ett kolli nu på grund av deras nonchalans och slarv på akuten!!!


Nu till något positivare, mina kära kollegor skickade blommor och choklad idag! Som kollegan Jonas sa missade han lite i kryssen så jag fick 3 askar belgisk choklad, skickade omedelbart ut den största till syrrorna här på medicinskt gastro för dom har verkligen gjort allt för att hjälpa till inkl ifrågasatt läkarjouren igår kväll när jag kom upp från akuten! Dom ska ha all heder, all cred och stora kramar från mig och familjen!!!


Hoppas kunna rymma hem på permis iaf imorgon, saknar min familj massor och pratade med Morris som saknade mig "pangmycket" som han sa. Man fattar inte hur mycket man älskar dom förrän man är tvungen att vara ifrån dom! Benne var ledsen igår men klarade inte att säga det, fick försäkra honom om att det blir bra via sms sent igår kväll...


Näe nu vill jag hem, saknar alla hela tiden!

 
 
antigoneaev

antigoneaev

13 juni 2008 20:51

läskigt......vill aldrig mer bli så rädd!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
penzel´n

penzel´n

14 juni 2008 07:54

JA! PÅ DEM BARA!

http://www.penzel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards