Direktlänk till inlägg 14 juni 2008

Mitt livs stora kärlek

Av Hasse - 14 juni 2008 06:31

Lina som jag mötte på nätet för ganska lång tid sen är den stora kärleken, har aldrig älskat som jag älskar henne. Vi har byggt något jag trodde jag aldrig skulle få uppleva, Familj!


Jag har gått igenom mycket men Lina har givit mig den ro, den trygghet, den kärlek som jag aldrig känt tidigare i livet. Hon har fått mig att ta tag i de problem som präglat mitt liv baserat på min sjuka familj. Inte så dysfunktionell längre, har fått lära mig vad äkta kärlek är, vad känslan att älska ett barn är.


Vi har haft tuffa tider, tagit oss igenom dom, sjukdomar, blivit friska igen, haft ont om pengar, fått mer av dom, blivit svikna av folk omkring som vi stöttat, dom har fått sina straff av andra som dom svikit.


Vi har älskat, gosat, byggt upp en fantastisk familj med Fina, Benne, Morris och Beppe och inte minst Bobo... Vi har rest, vi har stannat hemma, vi har gått på korta och långa utflykter. Vi har stått brevid och stöttat varandra när det behövts. Vi har pluggat ihop, pusslat med tider, jobbat, kämpat för att få ihop tidspusslet, älskat, haft ungdomsgård hemma...


Vi har gjort allt det som många tar för givet, idag, från sjuksängen med en near-miss så är jag mer ödmjuk än någonsin för vad vi har och vad vi har gått igenom ihop...


Jag älskar dig mer än jag själv kan ge uttryck för och vad du någonsin kan förstå. Oavsett vad livet envisas med att kasta ut för hinder i vår väg så ska dom röjas bort, gås omvägar runt, hoppas, skutta, krypa, ålas förbi... Jag vägrar ge upp!


Du är min!

 
 
penzel´n

penzel´n

14 juni 2008 07:55

söt fru du har. Själv har jag en söt man o två knodds :-)

http://www.penzel.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

14 juni 2008 10:04

Måste bara få säga att när man läser vad ni skriver om och till varandra så blir man fruktansvärt rörd och banne mig så rinner en och annan tår nerför kinderna! Ni är så fantastiskt fina mot varandra! :-)
Hälsningar Mia, Linas vän

http://assar.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

14 juni 2008 12:49

Åh så fint du skrivit till mig, min älskling!
Kyss!

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards