Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

lunch i det smakbefriade landet UMAS

Av Hasse - 15 juni 2008 12:52

När man ligger på sjukan och inte kan ta sig därifrån så har man bara 2 önskningar:

1. God och näringsrik mat

2. Sköna sängar


Självklart uppfylls inget av det! Maten smakar ingenting och ser ut att ha varit lagad av en blind deprimerad föredetta limfabriksarbetare... Sängarnas enda likhet med en hästens är att dom går att justera... Madrassen är ju inte direkt världen tjockaste och har man tillbringat större delen av dagen i den så är man rätt öm i ryggen kan jag säga... tur att dom inte bråkar om smärtstillande iaf...


Var ner och rökte för att fördriva tiden och handla lite godis, har fått nerladdningen att funka så jag ska fixa en film till ikväll, har ledsnat på att se på fotboll med en grovfisande granne som jag faktiskt tycker riktigt synd om.  Ska gå och tejpa en raggsocka på kärringen som vrålar hallå 15 ggr i timmen, sånt som till slut får sinnet att rinna över...


näe nu ska jag sluta gnälla det är mer synd om Lina som går hemma i ovissheten och är själv med alla barnen. Maktlös, utan riktig sömn och konstant orolig för mig... Jag vill bara gosa henne till sömns i famnen, mata henne med Peter Beier choklad och låta henne ha långa sköna sovmorgnar i ett mörkt och svalt sovrum... Ska skicka henne på spa när jag kommer hem!

 
 
antigone

antigone

15 juni 2008 14:04

Skickar friskönskningar till dig!
Massor av pussar!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

15 juni 2008 14:07

Spa?
Nä du så synd är det inte om mig, inte jag som har ont och krampar...
ska bli skönt att du kommer hem bara.
Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

*P*

15 juni 2008 20:53

"Ont krut förgås inte så lätt!"

Hoppas att du är hemma hos alla dina guldklimpar snart. Var rädd om dig, du ska vara lääänge!

 
Ingen bild

bobo

16 juni 2008 15:01

Haha...dina kommentarer betr maten, sängen o tanten är typiskt Hassekommentarer (ler).
P.S Lina är inte helt ensam....hela tiden i alla fall....
puss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards