Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Hasse - 9 oktober 2007 23:51

Vissa dagar på jobb önskar man att man bara kunde slippa... idag är en sådan dag... Åkt över halva Danmark för ett projektmöte och kommer inte mer än ner innan kollegan ringer och har blivit utskälld av en annan kund... Jag ringer upp och får mig en ordentlig skrapa eftersom kunden är jagad av sin chef, så då är det ju enklast att avrätta mig som projektledare... Har nog bara sett ett projekt som är så struligt och det är inte jag som ställt till det eftersom jag ärvt projektet... Nåja det är ju ett bra sätt att lära sig organisationen och systemen snabbt men kanske inte optimalt...


Har vart hemma med alla barnen ikväll då mitt livs kärlek jobbade kväll och hon kom just hem... Har när de små lagt sig sett på House och jobbat samt slösurfat lite på min facebooksida och bytt lite meddelanden med gamla vänner.


Annars har inget massivt hänt i livet... lite knäckta tänder, lite provtagningar ska till för kolla sjukdomarna annars mår jag oförskämt bra!


Ta det försiktigt där ute!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards