Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Hasse - 14 oktober 2007 00:33

Återigen dyker det upp puckon... Sonens gamla fotbollslag och ett rikspucko därifrån försökte värva tillbaka spelarna till en förening som är under all kritik både etiskt och ledningsmässigt... Rikspuckot ifråga är journalist på en ledande tidning i södra Sverige och har gjort allt han kan för att sabotera för killarna vid en tidigare planerad övergång till en annan klubb genom att ringa och börja ställa frågor i sken av sin tjänst som journalist... Det var enbart för att stilla sin egen nyfikenhet och "sociala patos" vilket nästan kostade killarna deras fotbollsframtid... Till detta rikspucko vill jag bara säga, var glad att jag inte ringde din chef...


Det andra rikspuckot är som bekant mina äldsta barns bio-pappa som efter mer än en vecka fortfarande inte skickat tillbaka underskrifter på barnens önskade namnbyte... han tror att om man tiger så försvinner det... Han blev rätt manglad i de brev som de båda skrev, de gjorde upp med den pappa han aldrig varit...


Sen finns det ju alltid ett par till här och var som man känner för att smasha till ordentligt, både fysiskt och verbalt...

Näe nu ska jag hångla upp frun lite om jag hinner innan smådjuren vaknar igen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards