Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Hasse - 12 oktober 2007 22:25

Har haft en intressant vecka med både himmel och lägre regioner... Påverkas av att mina äldsta barns bio-pappa beter sig som ett självupptaget mongo som vanligt... Det drar ner humöret på barnen och frun av att ha ett sådant drivankare kvar som sinkar vår framdrift i livet...


Det som väger upp är att barnen har utvecklats så mycket från den dag dom valde sin egen väg och valde bort den destruktiva pappan och hans medea, dom har blivit starka, nyfikna, lekfulla individer som har aptit på livet.


Ser fram emot semestern, behöver den! Ingen matlagning, sol och värme och bara bada och slöa... härligt eftersom vardagen är packad med jobb, barnen och alltid farandes runt... Har snart lagt 1000 mil i nya bilen varav nästan allt är i tjänsten... kör i snitt 15-20 mil om dagen förutom när jag är i Odense då blir det 40 mil! Har fått ännu ett projekt, får väl tolka det som ett förtroende, blir CVIT-expert i norden nu när jag driver 2 projekt i Norge, japp jag blir seminorsk... jeg er så deprimert, jeg ska gå på tur och störte mig ner fra stupet... Norrmän/norskor låter glada även om dom är deprimerade eller arga... har aldrig garvat så mycket åt någon som är arg som när jag var tillsammans med en norska för många år sen... Omöjligt att ta någon som låter så på allvar... (drygt jag vet)...


Har ägnat kvällen åt mat, städning, tv, lite jobb, tvätt och nu sitter jag och slöbloggar... för trött för att vara allt för seriös och engagerad!

So long

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards