Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Hasse - 19 oktober 2007 23:57

Det är fascinerande att se ikaros och angerboda med patrask följa efter vart helst man skriver på webben... Uppenbarligen är vi väldigt intressanta och lever intressanta liv. Det är skönt att vara en god människa som prioriterar barnen framför mig själv och detsamma för Lina!


Jag vill härmed bara tydliggöra att mina äldsta barns bio-pappa är ett självcentrerat, empatiskt handikappat och odrägligt kryp som lever sitt liv genom sina nya kvinnas allmänna vanföreställningar om vad som är ett gott föräldraskap, positiv människosyn och medmänskligt agerande...


Med andra ord bugger off and die...

Av Hasse - 19 oktober 2007 23:40

Fy så trött jag är just nu... klockan är sent och jag har haft en hektisk vecka, massor av jobb med nya problem varje dag att lösa och nya projekt att få koll på... Det är mycket att stå i hemma också, Lina har jobbat kväll en del så då blir det automatiskt mer att stå i hemma och mer tidspress för att hinna hämta småpojkarna men det är kul att hämta dom Beppe blir så glad och ska genast gå hem, Morris ska "bara" leka klart innan han ska hem... Jag älskar alla mina 4 barn så mycket och ikväll var jag och Benne själva när Lina var på teater och Fina hos kompis, spelade xbox på stora flattisen, åt hamburgare eftersom våran pizzabutik var stängd för semester. På det hela taget en bra kväll, Morris och Beppe har sovit som små grisar, Beppe ska bara somna i sin säng numera, mycket bestämd...


Näe nu orkar jag inte skriva mer ska svimma strax...

Soliblick på er...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards