Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Hasse - 10 oktober 2007 23:38

Idag fick jag en måttligt glad överraskning på väg till jobb, brinnande bilar på Öresundsbron, vilket kostade mig en timmes omväg över Helsingborg/Helsingör till mitt möte och jag blev givetvis sen till mötet men fick åka lite färja... Läskigt med olyckor på bron, det är ju lite begränsat med utrymme att väja på och det där med backspegel är ju svårt för de flesta att använda... Extremt irriterande! Men som tröst är det ännu värre i Danmark, där lastbilschaufförerna totalt glömt vad blinkers är i koppling med backspegel när man kommer i motorvägsfart och får en lastbil i 70km/h ut i ytterfilen... eller på väg in i sidan...


Är så jäkla trött idag, lång dag på jobb, småkillarna var sjövilda och Beppe vägrade sätta på sig skorna på väg hem från dagis så han fick åka vagn. Beppe har röjt som en iller ikväll!


Fuskade och gjorde soppa och pannkakor ikväll, Morris och Beppe älskar pannkakor så jag gjorde en jättesats, tur det för dom 2 tillsammans åt 12-14 st, fler än storasyster och storebror...


Lina kom just hem från jobb, tog en dusch, en kopp te, och läste mail...


Näe nu orkar jag inte tänka längre, har tandläkarbesök, provtagning, och sen till nästa sjukhus men det är jobb, inte egen undersökning...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards