Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Hasse - 25 oktober 2007 14:51

Hua, nu har jag varit på resande fot sen i måndagskväll... huvudkontoret i tyskland och har fått hjärnan fylld med ny kunskap som jag måste ha i jobbet... Det jobbiga är bara att det ligger i en håla långt från allt och med crappy hotell, tysk mat och många tyskar...


Dock har det varit värt resan för jag har lärt mig fruktansvärt mycket dessa dagarna. Det är så mycket nytt att sätta sig in i, specifik terminologi avseende sjukhus IT, standarder, teknologier...


Det som är värst med resorna är att vara borta från fru och barn och jag avskyr hotell numer, speciellt om sängarna är usla... Sen går ju flygen aldrig i tid, speciellt inte SAS... Näe nu ska jag fixa lite, sätta mig i hyrbilen och köra till Stuttgart för att flyga hem...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards