Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Hasse - 9 maj 2008 23:40

Fick ett telefonsamtal från Lina och pjäsen var en succé.

Författaren gav massor av beröm och sa att det var den bästa amatöruppsättning han sett!!! Det är bland det bästa betyg man kan få!!!


Dom hade fått stående ovationer och drickat efter hade ingen räknat med så det var ytterligare en pluspoäng!


Jag är så stolt och glad för Linas skull för hon har slitit för detta och resultatet är värt allt slit, det kan man nog mycket enkelt konstatera.


Må det bli fullsatt på resten av föreställningarna!!!

Av Hasse - 9 maj 2008 21:31

Vilken start som vanligt, frukost i bilen efter att ha lämnat killarna... Lina har ju premiär idag så hennes fokus låg på annat. Hon har spenderat hela dagen på teatern och vi möttes hemma när jag kom från jobb. Har apmycket att göra eftersom jag fick ett nytt, inte helt önskat projekt på halsen men jag ser det som ett förtroende och beröm att jag klarar de tuffaste och mest komplicerade projekten.


Jag och killarna stack och hämtade tårtan som dom skulle ha och festa på efter premiären. Vi har en skitbra tårtmakare i Malmö som gör vackra och goda tårtor med tryck på. Den här hade självklart affischen som vi har haft som marknadsföring... Sen hämtade vi blommor till skådespelarna och jag köpte en uppsättning til Lina med!!!


Önskar att jag kunde vara på premiären, men det funkar ju inte när man har barn.


Killarna har haft onyttig kväll, tårta och bulle och sen välling och ner i säng. Jag somnade också och vaknade med ett ryck vid 21.10 sov nog en halv timme nästan... Nåja ligger i soffan och glor på SWAT med Colin Farell och Samuel L Jackson. Väntar på älsklingen som förhoppningsvis kommer innan midnatt... ska ta en cigg och dricka min öl.


Soliblick


Ovido - Quiz & Flashcards