Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Hasse - 24 maj 2008 23:44

halvvägs in i omröstningenn så är det ju fullständigt solklart att det var en megamiss att inte få BWO till euroschlageriet... Sverige är ju helt j-vla off och jag vet inte hur jury och folk tänkte...


Ligger som en säck våt kattsand i soffan efter att ha burit in Benne i sängen för en stund sen. Lina sover i soffan och jag fånglor på schlagerfestivalen...


Har käkat biffmiddag med nypotatis och vitlökssmör samt champinjoner i vitlök nedjagat av 2 öl... rena fylleslaget för att vara mig...


Trött och ska nanna när jag hånlett åt Charlotte-ailenet...

Av Hasse - 24 maj 2008 18:15

Vi har haft en skööööön lördag, långsam start killarna och jag en timme i soffan kollandes bolibompa. Beppe låg på mig och käkade välling och Morris på sin vanliga plats med 2 kuddar mellan mina ben och bara slöade framför teven. Väckte Lina, käkade en mysfrukost med Bobo, hängde lite tvätt (vi får julkort från tvättmedelsbolagen).


Packade ihop picknick grejor och stack ner stranden då de hade häst/hund uppvisning men vi kom aldrig dit utan fastnade vid lekplatsen vid Kallis. Bobo och Linas kompis P kom ner. Killarna fikade, käkade korv och glass och röjde runt i största allmänhet.


Masade oss hem och Lina stack och handlade med Morris medan Beppe nannade så sopade och torkade jag alla golv så nu luktar det gott. Vi matade killarna och nu är dom ute med Benne och blåser såpbubblor som Lina köpte på Maxi. 1,5 liter såpbubblor... räcker ett tag...


Funderar på vad vi ska käka, har ingen lust att laga mat idag så det blir nog räkor och lite sånt... men vem vet, det kanske blir biff eller nåt...


Ska nog tillbringa kvällen i soffan med älsklingen och inte göra något konstruktivt alls... sköööönt! Älskar henne mer än vad jag kan beskriva i ord!

Ovido - Quiz & Flashcards