Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Hasse - 12 maj 2008 20:57

Efter en löjligt hektisk vecka där alla balanserat tiden på en knivsegg så var det måndag veckan efter...


Det är "bank holiday" i Danmark så jag jobbade hemma och passade på att träffa både tandis som bäst går att som en lite äldre Mat-Tina fast med tänder som specialitet... Pigg, glad, duktig och bra i största allmänhet! Efter det så var det hem och jobba en stund och följa upp på ett antal saker som flyger omkring i projekten. För att toppa dagen så skulle jag också pricka min Gastro-läkare... Dom tvingade upp mig på vågen och under mätstickan för att veta måtten om dom skulle behöva göra något med mig... här ska inte göras något alls med mig var mitt svar och dom garvade glatt... vågen pekade på 113 kg burrr men dom tittade på den som om det var fel och sa att så mycket såg jag inte ut att väga... tur det...


Med detta avklarat så mötte jag Lina och killarna på stranden för att leka där, vi har verkligen inte haft mycket tid ihop men det var inte badbart för det blåste upp och blev kallare för varje minut... Killarna och jag gick och kastade lite sten i havet och kollade grävskopan som stod långt ute i vattnet och rensade i havet...  Hem igen och fixa, Lina gjorde sin brors goda portugisiska kotletter med hemmagjorda pommar och vitlöksris.


Sittar och meckar med inspelningarna från helgen, Bobos pjäs blev bra men Hud mot Hud måste filmas om. Suddig och grynig.


Imorgon blir det Odense som vanligt och sen hem igen. Ska filma någon av dagarna i veckan så att vi får en bra hud mot hud film också.


Näe nu ska jag slöa i soffan och komma i säng tidigt så jag kan gosa älsklingen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards