Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Hasse - 21 maj 2008 22:20

Eftersom Beppe var så överhettad i natt så valde jag att jobba hemifrån idag. Det var intressant, Lina satt i köket och skrev rapport och jag i vardagsrummet med mitt jobb och telefonkonferenser. Det är ju skönt att kunna styra tiden. Dock så har jag ett otroligt viktigt möte imorgon med en kund som kan innebära en affär på många miljoner för firman så jag har haft både min chef och vår danska direktör på telefonen för att försäkra sig om att allt är förberett på bästa sätt. Jag har flugit en expert från England för att understötta och jag har 2 av mina applikationsexperter från Danmark som stöttning.


Efter jag och Lina jobbat färdigt så gick vi ut för att köpa en bok till Linas skola. Det blev en ljudbok och en vanlig bok. Det blev också sandaler till både Morris och Beppe, med flammor på!!! Morris har numer 29 i sandaler... Stor foting!!! Beppe har numer 25/26 i sina... Svårare att hitta något som passar Beppe eftersom han är stor och har höga vrister dessutom, till det så är han ju liten och behöver mer stöd för fötterna än Morris som är äldre.


Hem igen, Lina fixade käk till killarna som fick lyxen att sitta i vardagsrummet. Jag bäddade och fixade välling innan jag stack till teatern för styrelsemöte. Det är alltid intressant om vad som sker i en grupp med så olika personligheter och bakgrund inom teater.


Näe nu ska jag fisa i fåtöljen en stund!!!

Ovido - Quiz & Flashcards