Alla inlägg den 1 november 2007

Av Hasse - 1 november 2007 22:22

Fy på sig vad man kan vara trött... fattar inte riktigt att man kan vara så trött... Har haft en produktiv dag hos mitt för stundens viktigaste projekt och sen råddat med lite andra projekt som vi försöker få ihamn detta året... Hem för att ha ytterligare lite telefonkonferenser och följa upp vad som ska göras under fredagen.


Full fart hemma, pojkarna var som vanligt mer än vilda, trots att Morris är sjuk, som tur var det inte halsfluss som vi fruktade eftersom han hade en sån jobbig vinter och vår. Benne har valt ut nya skateskor som han provat och sagt att dom är riktigt sköna så jag hoppas dom blir så bra som han vill. Fina har börjat så lugnt att shoppa för sina vunna pengar på Hansa till sig själv och presenter till kompisarna.


Lina färgade håret rött i kväll, blev väl inte riktigt som hon tänkt såg ut som hon sovit med huvud i en hink med rödvin... vad var det jag sa, ta det svarta men nej då... *ler*

Hon har även lärt sig att hitta till sjukhuset i Lund med kommunala färdmedel... gick så där igår när dom skulle dit och åkte den enda bussen som inte gick via sjukhuset och stoppade på landet och fick vänta på att bussen skulle gå tillbaka... läsa och fråga är ju svårt... nåja jag är ju inte så himla bra på det själv... haha det är därför jag har gps i mobilen så att jag inte hamnar vilse.


Morris fick fint beröm på utvecklingssamtalet på dagis idag, kvicktänkt, empatisk, självständig, glad och pigg på att lära.


Benne har gått halloween med sina kompisar och kom hem med både godis och pengar så att han klara sig ett tag... Fina laddar för att gå med sina kompisar imorgon.


Kollade just på insider om utlagda nakenbilder och siter som distribuerar där Aschberg och andra hjälpte till med att konfrontera siteägare som distribuerar stulna porrbilder och bilder på underåriga tjejer med namn och nummer. Det är fördjävligt att det är så svårt att stoppa men tack för ett gott jobb Aschberg!


Näe nu orkar jag inte skriva mer... sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards