Alla inlägg den 14 november 2007

Av Hasse - 14 november 2007 21:14

Äntligen hemma och har ätit en lätt middag, småkillarna sover, de stora håller på med en hemlig present till mig och jag sitter i fåtöljen och glanar på Hereos, den bästa serien på tv just nu...


Har haft en lång och tuff dag på jobbet, men vi har löst massor av utestående problem och har vi tur är vi klara på fredag... men jag tror faktiskt att det blir lite kvar att fixa med nästa vecka...


Nåja jag är trött, snorig, hostig och har fortfarande ont i fingret men resten av ledvärken gav upp med ökad cortisondos... thank god for that, det är extremt jobbigt med att ha ont i lederna, man blir trött, hängig och lättirriterad... suck... Ska kolla mina värden i morgon igen och se till att jag får en remiss till reumatologen snabbt som fan... Vill bli av med onödiga mediciner så fort som möjligt... vill leva så länge som möjligt utan att bli dålig.

Näe nu ska jag fortsätta se på Heroes

Puss å hund

Av Hasse - 14 november 2007 20:24

Jag fick en kommentar på gårdagens blogg av Så trött! som var så less på att vi "förtalade" Ikaros och Angerboda...


Jag har bara två basala kommentarer till detta...

1. Vem bryr sig... Fuck off!

2. Beter man sig som en träskpadda och sprider skit på nätet och inte slutar så får man skylla sig själv...


Tillägg till detta är att så länge de inte är ärliga med vad de gjort barnen så får de stå sitt kast... Jag har inget som helst medlidande med folk som misshandlar och kränker barn... De ska ha pisk, inget mer, inget mindre, framförallt om de gör allt de kan för att dölja det...

Ovido - Quiz & Flashcards