Alla inlägg den 3 november 2007

Av Hasse - 3 november 2007 23:55

Märks att det har varit ett tufft  år, fick förklarat för mig att jag inte är mig själv och lika omtänksam och närvarande och att jag stänger av och att mina nära och kära känner sig utanför/bortkopplade... Fan också, trodde jag lyckats jobba bort de värsta bitarna av mig själv men så var tydligen inte fallet... Det går väl inte att skylla på något direkt men jag är lite sliten, det känner jag... inget direkt att ladda batterierna med just nu, behöver nog lite mer fysisk träning, ska ta med gymkläderna till kontoret och försöka stoppa förbi där så ofta som möjligt, vi har ett fullrustat gym i källaren på kontoret. Det kanske får en på bättre humör totalt sett.


Det är ett hektiskt liv med nytt jobb och stor familj, ser verkligen fram emot vår resa som inte innehåller några måsten alls, inte laga mat, inte kolla vad saker kostar, inte hitta restauranger bara gå ner och äta och dricka det vi vill... glass och läsk till barnen, bad, sol, slöa, simma, plaska och bara må bra... en perfekt laddning för julen och allt som kommer till där och en bra avrundning på en mycket hektisk höst... Konstaterade att jag just passerat 1000 mil med nya bilen i veckan... det är ju en del... nåja nu ska jag lämna in milrapporten så att jag inte får straffavgift den här månaden också... suck!

Ovido - Quiz & Flashcards