Alla inlägg den 12 november 2007

Av Hasse - 12 november 2007 13:45

Jahapp då var det måndag igen och ingen sömn blev det i natt heller...

Beppes astma slog till med full kraft och han hostade oavbrutet... Gav honom en stötdos med Betapred söndag kväll och inhalerade regelbundet... Han kunde inte sova pga feber och svårt att andas så det blev till att sitta i soffan och försöka sova... Parat med att inhalera honom när hostan blev för svår... Inte många timmar i natt heller och jag måste jobba men det blir ju till att squeeza in det... Telefonkonferenser i massor och det är ju en sport när Beppe är hemma och hela tiden ska vara hos pappa. Fått en del viktigt jobb gjort iaf och löst ett par tuffa problem till det bästa...


Lina har fortfarande gallproblem och fick ta en spasmofen i natt igen... ska ringa och få en knivtid så fort det bara går nu... Inte det lättaste med tanke på semesterresan som vi verkligen behöver...


Morris var lycklig över att få gå på dagis och leka, han älskar verkligen sitt dagis och sin kompis Jack och hoppade i overallen efter att ha ätit som en häst till frukost... Vi försov oss då jag lyckades törna in 0710 och tänkte att jag sover 10 minuter innan jag väcker de stora barnen... dom väckte oss 0745 i vild panik... Ringa skolan och säga att dom är sena pga att vi försov oss... suck... Tconf 0830 i 30 minuter och sen iväg och försöka få Beppes astma att lugna sig i kylan... promenerade till Caroli och handlade och sen hem igen och äta lunch och söva Beppe som prompt skulle ha pappa att nanna honom ingen annan dög... Skrek så fort mamma eller bobo petade eller pratade med honom...


Näe nu ska jag ringa Landskrona och sen är det tconf igen... telefon hela dagen när jag inte sitter och mailar...

Puss å hund på er!

Ovido - Quiz & Flashcards