Alla inlägg den 25 november 2007

Av Hasse - 25 november 2007 23:02

Så var söndagen till ända... Lina hemma efter jobb, jag hemma innan jobb och alla barnen samlade samtidigt... unbeliveable... Haha


Bloggandet sprider sig som en löpeld här hemma... Nu bloggar alla som är skrivkunniga... Fina och Benne har sina egna bloggar här på bloggagratis och Benne har väl skrivit ett tiotal idag... Fina är inte lika frekvent men börjar väl förstå vad som är tjusningen med en dagbok på nätet...


Har haft en skön söndag där vi egenligen inte gjort något speciellt, sett lite tv, busat i sängen, småkillarna och jag har bakat sockerkaka, tvingade Fina till biblioteket och lämna igen våldsamt försenade böcker och filmer... tack älskade gumman, Benne träffade en kompis, småkillarna badade och käkade, har tvättat 2 maskiner, diskat, lagat kycklingvingar och klubbor med pommar till de större barnen och mig, kollat vädret på Fuerteventura, nattat om Beppe 4 ggr ikväll, planera för veckan, titta igenom räkningarna, konstaterat att internetbanken är stängd för uppgradering, bloggat lite, läst lite mail, tänkt orena tankar om min fru, pussat på barnen, städat lite, läst lite (läser om en bra bok), funderat lite på julen, hängt lite mer tvätt,  tänkt lite fler inte så rena tankar om min sexiga fru, dammsugit och sopat lite, fixat lite disk, inte så lite heller..., fikat med Bobo, kollar på Sagan om Ring, är hungrig igen, ska upp och köra bil igen imorgon bitti och tisdag morgon... har snart kört 1500 mil sen i juli... tur att man har en så fin och bra bil som går skönt och bränslesnålt med partikelfilter för miljöns skull... Gillar verkligen min turbodiesel Galaxy, rymlig, luftig, snygg, kul att köra, bekväm, snabb och lättlastad!!!


Näe nu ska jag se klart filmen, pussa på min vackra fru och nanna snart!

Ha det så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards