Alla inlägg den 9 november 2007

Av Hasse - 9 november 2007 23:31

Jävla skit, skrev klart bloggen och kollade inte om jag hade sparat den ordentligt och självklart så hade jag tappat connection till nätet så allt jag skrev försvann... mutter, morr, spott och fräs...


Nåja, jag är ju van vid det här laget...


Fan, just när jag börjat trappa ner mina läskiga cortisontabletter så slår min reumatism till med full kraft... Har haft lite strul med ringfingret av och till men nu så har det gett sig till känna lite mer kan man säga. Tur nog så kan jag fortfarande skriva med alla 10 fingrarna, det kräver inte så mycket rörelseförmåga att skriva... haha. Den här gången känner jag av axeln, käken, knäet och udda nog höger fot... allt annat är till vänster. Jävla skit nu när alla mina andra värden är tiptop som min läkare sa i förra veckan och påpekade att jag kunde trappa ner cortisonen eftersom dom är starka och har otrevliga biverkningar, tänderna kraschar bl a och det finns mer saker, benskörhet, risk för förstorat hjärta, diabetes, och annat otrevligt.


Har inte riktigt tid med detta, jag har asmycket på jobbet att göra, vi måste få klart det stora projektet jag ärvt, det som gett mig fler gråa hår än något annat på sistone... Den här veckan som kommer så blir det rock'n'roll mycket jobb med hela teamet på plats... vi ska bara bli klara... samtidigt så har jag ett antal andra projekt på banan, bl a 2 i Norge som måste fixas till, suuuuuck. Jag ska bara lösa det... men det innefattar inte reumatisk värk som komplikation.


Hade en sjuk Beppe hemma med mig idag när jag jobbade, feber, hosta och allmänt pappig... Han viker inte en tum från min sida... kul men ansträngade ibland... framförallt när man måste prata i telefon i jobbet... har verkligen slitit på telefonen idag, det blir så när man har projekt över hela norden... nåja det är bra människor som jag jobbar med, alla verkligen vill lösa saker till det bästa...


Jag skickar mina tankar till Benne som har haft det jobbigt på skolan ett tag men det blir det stopp på nu, jag ska se till att de idioterna som hotat honom på nätet får vad dom förtjänar... säg hej till polisanmälan för olaga hot...


Jag älskar min fru, mina barn och alla de som gör vår vardag lite bättre!!!

Ovido - Quiz & Flashcards