Alla inlägg den 13 november 2007

Av Hasse - 13 november 2007 22:22

Fascinerande att så många fula trynen kan tänkas envisas att dyka upp när man bara önskade att de ruttnade i sina patetiska liv... Barnens inte så välsorterade och fege biopappas äckliga och ytterst osympatiska fru skapar alias sidor på Familjeliv för att försöka håna min fru, sprida lögnaktigt skit, så split... good luck creeps... Det är inte vi som utnyttjar andras godhet, som lämnar barn och vänskaper i ruiner där vi drar fram... Det är inte vi som lär våra barn att svära åt varandra i småbarnsåldern, använder skampallar och i största allmänhet kränker våra barn... Det är inte heller vi som pratar och skriver som white trash... så återigen fuck-off, drop dead eller som jag föredrar att säga ät bajs och få ännu brunare tänder...


Nästa fultryne som dök upp var en av Bennes mobbares lätt psykade mamma ringde först och skrek åt Lina och när jag ringde upp henne så fortsatte hon att skrika och kasta anklagser i luren på... Så jag förklarade för henne som hon sa till mig när jag ringde henne tidigare i veckan har hon något att säga så kan hon ta det via skolan... psykkärring... se till att vara hemma och ta hand om dina barn så kanske dom har en chans att växa upp och må bra...


Nåja dagens klagomur stänger för kvällen... Nu ska jag ta hand om frun och nanna en hel natt hoppas att Linas galla är snäll mot henne och att Beppe sover en hel natt utan att hosta sönder sig själv... Jag hoppas verkligen att attacken är över... Det gör honom så trött och grinig av att behöva få i sig cortison... Suck, jag tycker synd om de båda!


Nu ska jag koncentrera mig på att vi förblir friska fram till resan... och sen ska jag jobba som ett svin resten av veckan och se till att projekteländet blir stängt så jag kan koncentrerar mig på nästa stora projekt och de små som vi måste fixa till...


Puss å hund...



Ovido - Quiz & Flashcards