Direktlänk till inlägg 13 maj 2008

Lämna dom inte obevakade...

Av Hasse - 13 maj 2008 22:33

Barn är ju intressanta ibland... Morris och Beppe är världsmästare på att hitta på skit... Medan jag tog ett kort pit-stop på toa så lyckades Beppe hitta Inotyolsalvan och smetade in hela sig... hår, händer, ansikte, ben... ja hela sig själv inklusive delar av golvet. Väl sanerade med ett bad så blev det käk och ny sanering efter viss mängd ketchup på kroppen... Han har varit lagom störig efter det var dags för nästa krupp-attack inatt och en séjour på barnakut... Han slutade dock hosta när vi kom dit så det var att ge honom kortison och hoppas att det lugnade sig... missade mitt möte i odense pga detta så jag drog till kontoret och fick en del gjort på det nya projektet. Ska dit imorgon igen och jobba med kollegan på det nya systemet.


Lina har haft dubbel föreställning idag och ska ut med sina kursare som kollat på kvällsföreställningen. Hon dyker nog inte upp förrän midnatt har jag en känsla av. Har suttit och jobbat sen jag kom upp från småkillarna och det lär nog bli så resten av veckan. Har mycket att ta igen och förbereda inför fredagens möten...


Näe nu ska jag kolla mail och fixa lite mer med jobb och min facebook...

 
 
antigone

antigone

14 maj 2008 00:18

hehehe..... jag var hemma låååångt före midnatt hörru!
*ler*....saknar dig och barnen så väldans mycket faktiskt!
Älskar dig mest i hela världen!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

14 maj 2008 07:37

Det som är så svårt få bort! Haha-insmord blev han i alla fall.
Spelar du över min kabaret då du har tid?
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards