Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

krupp krupp krupp krupp

Av Hasse - 14 maj 2008 20:38

Det ger sig inte... blir nog barnakut ikväll igen har jag en känsla av... har gjort allt by the book och mer än så... Det är mer än lite synd om Beppe just nu. Jag bara längtar tills det växer bort för det är ju en sån smärta för honom att hosta som han gör... och han blir trött och surig av kortisonet...


Tveksamt om jag kan lämna honom till Bobo imorgon och gå på teatern imorgon för att hjälpa Lina att filma pjäsen... Nåja vi får se imorgon och fredagen är otroligt viktigt att jag kan åka på mötet i Odense som jag slitit för att få ihop.


Fick beröm för mina insatser av min nya chef idag och det känns skönt att ha en chef som ser vad man gör och inte hur många timmar man fysiskt befinner sig på kontoret...


Ska bli spännande att höra vad chefen för kulturskolan i Eslöv vill prata om med min regissörsälskling. Hon ville snacka med Lina ikväll efter föreställningen... spännande!


Näe nu ska jag kolla igenom mina mail en stund och fixa i största allmänhet...


Just det, det glömde jag. Lina är ju redan igång med att planera för nästa uppsättning och hon hittade 2 pjäser skrivna av en manusförfattare i Sundsvall och jag fick kontakt med henne idag för teaterns räkning och hon skickade gärna manus till Lina för läsning och hon var öppen för omskrivningar och förändringar i manuset... Spännande!

 
 
antigone

antigone

14 maj 2008 23:28

Ja du, trots att det är kreativt och roligt på teatern som saknar jag av hela mitt inre familjen just nu.
Känner mig ganska mcyket låg för tillfället och kvällen hade behövts spenderat i dina armar!
Stackar vår Beppe!!!!
Väntar in er från sjukan om jag orkar...
Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards