Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Ett dygn på barnkliniken...

Av Hasse - 15 maj 2008 23:12

Det blev aldrig hemkomst igår efter vårt besök på barnakut... Vi blev kvar eftersom han hostade så illa och inte blivit bättre trots all medicin...


Inlagda på barnavdelningen och det var väl inte riktigt det som önskats... Linas pjäs som skulle filmas, jag som hade apmycket jobb att göra och möten som i all hast fick flygas ner folk till...


Tillbringade natten med en hostig och otroligt trött Beppe som vaknade ganska glad i morse men fortfarande hostig och inget verkade bita i medicinväg... fick hempermission för att hämta kläder och dator och sen tillbaka igen. Vi har vilat, kollat film, knallat runt, jobbat, ätit... det är råtråkigt att ligga på sjukhus och utan laptopen med film hade vi nog båda klättrat på väggarna... Trots att personalen är guld här!


Bobo kom och avlöste mig så att jag kunde ta mig till teatern för att filma föreställningen. Det gick nog bra men jag håller på att importera samt bränna bobos föreställning som jag konverterade lite galet så den blev apstor... Iväg efter att pussat älsklingen till sjukhuset med en mellanlandning på burger king, har knappt ätit idag... näe nu är arbetsställningen för usel så jag har kramp i handen...


Längtar hem till min älskling och resten av de mindre älsklingarna, hoppas vi får åka hem imorgon!!!

 
 
Ingen bild

bobo

16 maj 2008 08:52

Gick ju bra igår både med filmningen och Beppe. Hoppas han blir bättre idag-inte så kul sitta dagen lång i det lilla rummet - men ni går väl ut oxå i sandlådan etc...
Tack för hjälpen med filmen.
Hoppas du hittar mitt örhänge!
puss kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards