Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

tillfälligt utskrivna!

Av Hasse - 16 maj 2008 16:22

Fullständigt mör i kropp och huvud... har suttit inlåst på barnkliniken med Beppe sen i onsdags och inte sovit vettigt sen i måndags... Lina har sista kvällen på teatern och jag är hemma med killarna. När jag skulle somna Beppe så ringde dom från dagis och Morris har feber... Det tar aldrig slut känns det som...  Missade ett skitviktigt möte idag men jag har iaf arbetat på distans en del och fått till en del saker. Har viktigt möte på måndag och nästa vecka blir det att jobba ifatt...


För att toppa den här veckan så fick jag brev från UMAS om att dom skickat mig vidare för coloskopi till en annan klinik här i Malmö men att det var väntetid även där... jo hej du, nu på eftermiddagen så ringde dom från kliniken och frågade när jag kunde komma... lyckades hålla dom stångna till den 29:e på eftermiddagen. Det finns få saker jag ogillar mer än coloskopi, framförallt förberedelserna med Laxabon... Det är som att dra i sig 2 liter av öresund och det ska göras på kort tid och man skiter som en iller, vilket iofs är meningen men ändå...


Ska ta mig ett varmt bad när killarna lagt sig och hoppas att kroppen hämtar sig för jag tror att det inte finns en enda led som jag inte har ont i just nu...


Ska korsa allt jag har för att slippa åka tillbaka med Beppe ikväll till sjukan, är hjärtligt trött på att vara inlåst i ett litet rum men för att vara rättvis så var dom fantastiska på Barnkliniken. Dom tog hand om oss väldigt väl men det är ändå inte som att vara hemma direkt, framförallt inte sängarna... det är trångt när man sover två i dom och jag vägrar låta Beppe sova i en av deras spjälsängar som ser ut som en gallerbur för elaka hundar...


Näe nu ska jag gosa killarna och ge dom lite kvällsmat om en stund, dom har käkat massor av bullar så det är ingen idé att ge dom stor middag...

 
 
Ingen bild

bobo

17 maj 2008 15:44

Lycka till på röntgen.
Skönt du e hemma igen - inte stort rum på barnkliniken röja runt i precis.
kram

 
antigone

antigone

17 maj 2008 18:00

Du har varit fantastisk dessa dagar!
Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards