Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Jag är ju gammal konstaterade jag just...

Av Hasse - 20 maj 2008 21:17

Jag var iväg och hämtade en bok åt Lina hos hennes kursare och vi pratade en stund, han är nyutexaminerad lärare och 26 år gammal... Började räkna lite på det men i år har jag yrkesarbetat 20 år... När man börjar tänka på vad man gjort under den tiden så är det ju nästan skrämmande för jag känner mig inte som 40... Har arbetat halva mitt liv, den största delen med marknadsföring och kommunikation och just på senaste åren har jag jobbat med konsulting och projektledning inom it-system.


Under de åren jag jobbade på mediabyrå så omsatte jag drygt en miljard i marknadspengar, på Ericsson ansvarade jag för global mediabudget och förhandlingar, på Orange så skrev jag och en person till hela kommunikationsstrategin, på DN ansvarade jag för alla våra undersökningar för redaktionen, på Siemens så var jag kommunikationsansvarig och allmän troubleshooter åt vår projektdirektör... Den största gemensamma nämnaren är att jag alltid arbetat med massor av intelligenta, kunniga och intressanta människor (med undantag för några få här och där). Det som har varit det mest givande är att träffa alla dessa människor och lära/lära av dom. Jag har haft förmånen att arbeta med människor från hela världen i olika konstellationer.

 
 
Ingen bild

bobo

21 maj 2008 05:15

....och nu ordförande på Studioteatern (ler)....
puss kram

 
antigone

antigone

21 maj 2008 11:22

hahahha...din gamle get!!*retas*
Jag ser dig inte heller som 40....inte i ngra avseenden, varke här eller "där" *blink*

Älskar dig och kommer göra det 40 år framåt innan vi kastas på sophögen tillsammans!

Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

21 maj 2008 12:27

40 en kanonålder!
Fan - det e bara siffror....jag använder aldrig siffror då jag skriver min ålder - blir bokstäver....det är det man bär inom sig som räknas gulleplutt!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards