Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

lördag i solens tecken...

Av Hasse - 31 maj 2008 19:23

långsam start på lördagen med mysfrukost... Jag och killarna stack till Maxi för veckohandling och dom hade riktigt roligt idag, inget gråt och bråk bara lagom bus... ;)


Nanna Beppe och fix här hemma och när han vaknade så käkade vi lite god lunch innan det var dags för den första riktiga beacheftermiddagen. Solen har gassat massivt här i malmö och det var bortåt 30 grader men en del vind vid havet. Morris och Beppe hittade kompisar från dagis vid stranden medan jag och Lina låg och kollade på. Beppe var en smula svårflörtad att få i vattnet så jag fick lägga mig och rulla lite... Skönt faktiskt. Inne på det grunda var det runt 20 grader i vattnet. Vi fikade och mös i solen och njöt av det underbara vädret tillsammans med Bobo.


Nu efter middagen så var jag och killarna på gottelisa och köpte lyxlördagsgodis och nu sitter dom och mumsar för fulla muggar och kollar på favvofilmen Bilar.


Vet inte vad vi stora ska käka ikväll men vi hittar väl på något tror jag... ska bara ta det lugnt och fixa med lite allmänt jox.


Imorgon blir det nog stranden igen och jag hoppas på lite mindre vind så man slipper sand i plytet så fort någon passerar på 10 meters avstånd...


Får ladda för en ruggigt hektisk vecka som kommer...


Ska mysa med älsklingen och en film i soffan tror jag ikväll. Vore nice...

 
 
antigone

antigone

31 maj 2008 20:57

Vi är ganska utarbetade båda två just nu.
Ser fram emot mitt sommarlov och din semester snart!
Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards