Direktlänk till inlägg 21 november 2007

Nu är det kväller igen

Av Hasse - 21 november 2007 23:10

Åter en hektisk dag, många mil i bilen och intressanta problem att lösa... Fick boka en resa till norge för möten, uppgradera system, koordinera människor som jag aldrig träffat att göra saker som jag själv inte kan riktigt så väl som jag skulle vilja... men nåväl jag har bara jobbat på nya jobbet sen i juli och det är rätt avancerade system att lära sig... har kommit en bra bit på väg.


Hem och hämta pojkarna, dom var mer än vilda som vanligt, laga mat samtidigt som jag har telefonkonferens och försöka få lite ordning hemma... De stora fick chili till middag idag men med extra gott bröd så det överlevde nog det! Fick pojkarna i säng men det tog tid att söva Beppe och jag somnade på slutet av processen själv och vaknade 20.20 20 minuter in i matchen som jag tänkt mig se... nåja... Jobba i soffan tillsammans med Benne kollandes fotboll och surfandes... Fina vägrade se fotbollen så hon stängde in sig med en skål glass... Typisk tonåring... men mycket rolig!!!


Ska ha goda vännen långa farbrorn och sonen på middag i helgen, ska bli kul, har inte träffat dom på ett tag och det är kul att laga mat åt andra än familjen ibland!


Morris har bara skelat några gånger ikväll, han var väldigt trött och klarade knappt att hålla ögonen öppna... gick på övertid, fick en saga, Zebbe tillsammans med Beppe som åt välling som det vore den sista i världen... Morris tryckte i sig sin och somnade som en sten sen... Beppe som sagt tog lite längre tid på sig...


Lina kom hem glad från jobb så det var ju en perfekt avslutning på kvällen!

Imorgon har jag möte med chefen på kontoret så jag ska ladda för det!

 
 
antigone

antigone

21 november 2007 23:30

Jobb jobb jobb jobb jobb jobb jobb....men snart är det sol sol sol sol sol sol bad bad bad bad bad.....god mat god mat god mat.....kel kel kel kel kel.....flyg flyg flyg flyg.....
love u love u love u love u!

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

22 november 2007 00:01

Oj vad jag längtar efter pojkarna när du beskriver kvällen.Kan se dem frmför mig. Beppe är inte den lättaste att natta-som ska sjunga o dansa sig till sömns varje kväll - underbara unge.Som jag sagt tidigare är du otrolig ha många saker igång samtidigt!!Fattar bara inte hur du bär dig åt.
Älskar dig kram svärmor

 
Ingen bild

The Mighty

22 november 2007 00:03

hemligheten är att egentligen är kvinna... hahahahaha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards