Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Hasse - 5 februari 2008 22:27

Jag har en egen fanclub här hemma, Beppe, som vägrar vara mer än 5 meter i från mig, helst ska han sitta eller ligga kloss intil, klämmandes, trampandes, fipplandes... Inatt höll jag på att bli tokig för han låg så nära att försökte han komma närmre så hade han blivit inympad i min kropp... Det är visserligen underbart att vara älskad men ibland vore det skönt med ett litet Beppe-brejk...


Har som vanligt på tisdagarna kört massor av bil tur och retur odense... min favvoresa i bil... tråkig motorväg men med 2 stora broar som faktiskt är riktigt kul att titta ut ifrån men mindre kul när det blåser mycket. Förra veckan höll jag på att blåsa av Öresundsbron, det var en medelvind på 25 m/s mitt uppe på bron, det gick att köra mellan 50-70 km/h annars kastade bilen så mycket att det inte gick att hålla sin fil...


Ätit hamburgare till middag, det var ett tag sen... kände mig spyfärdig efter att ha ätit 2 Angus burgare... jag är inte van vid det längre det märks...



Ovido - Quiz & Flashcards