Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Hasse - 16 februari 2008 22:31

Har just kommit hem från vår första kväll ute sen innan Beppe kom... 2 år... bara jag och Lina! Vi smet iväg vid halv fem knatade upp till Restaurang Möllan och var där 5 i 5 och dom hade precis öppnat. Vilken tur att vi kom när vi kom för 20 min senare var det knökfullt och vi hade fått vänta länge på maten... God middag, god dricka, god efterrätt fantastiskt sällskap!!!


Över till Chokladfabriken och Inkonst för att se Linas kursare Anders och hans Varanteatern i samarbete med Dramatiska Institutet! SÅ JÄVLA BRA!!! En av de bästa teaterupplevelser jag haft på länge! Uppsättningen går inte att beskriva men det var komedi på ett sätt som jag inte sett tidigare. Små medel, enkel scenografi, STORT skådespeleri!!! och ruskigt bra!!!


Det var fullsatt med en salig blandning av människor från Anders 92 åriga mormor till unga möllantyper via trendputtar och teatermänniskor, intressant.


Beppe är på väg att bli risig i astma/krupp nu när vi fått väderomslag till kallt väder igen, FAN också, det har gått bra flera månader och jag hoppades att det skulle ordna sig att han skulle klara ett tag till... Men vi får behandla på igen och hoppas att det ger sig snart igen!


Morris har ätit som en häst hela dagen, oavbrutet, youghurt, mackor, spagetti och köttfärsås, bananer, äpple, päron, godis och lite annat.


Solen sken hela dagen och vi var ute på förmiddagen en sväng på stan jag och killarna. Fixade nappar till vällingflaskorna, lottokupongen kollade i butiker och lite annat... härligt och mysigt! Hoppas det fina vädret håller i sig imorgon söndag med!!!


Näe nu har jag bloggat klart för ikväll!


Fett garv!

Ovido - Quiz & Flashcards