Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Hasse - 22 februari 2008 21:44

Benne kom hem med 3 kompisar, riktigt trevliga ena! Koffi har sovit här tidigare men Patchi och Chrille har aldrig sovit här förut men dom blev som hemmastadda direkt! Lekte med Beppe och Morris bland madrasserna, i småkillarnas lekhörna. Kul att se tuffa 13åringar iklädda Morris riddarutrustning och sjungandes i Beppes lilla mikrofon... *asg*


Har svimmat i soffan och ser på Hjälp, bland det bästa som gått på teve på länge! Sååååå tröööööttt...Nu ska jag inte göra något mer ikväll...


sov sött!

Av Hasse - 22 februari 2008 18:35

Vilken j-vla dag... Järnet iväg och lämnade bilen på service, den har ju hunnit med 2000 mil sen i juli när jag hämtade den... hem, lämna killarna på dagis, börja jobba... Suttit i telefonkonferenser och telefon hela dan för att lösa problem... Det är konstaterat fullständigt kaos hos en kund där massor av problem uppstått och jag måste sätta mig in i kaoset och få rätt människor att fatta rätt typ av beslut...Potentiellt riktigt illa kan det bli... Nästa projekt massor av filer som ska in till en viss offentlig databas och det är gigantiskt med fel och vi måste vara klara på onsdag... huuuuaaa... nästa projekt i Norge, det mesta var på plats när det visade sig att för att vi ska få ett litet jobb klart så måste kunden beställa hos en annan leverantör som sålt en lösning från en tredje leverantör för att få en dags jobb på en liten server gjord... och dom som bestämmer sitter självklart i Canada... phuuuu men nu ser det ut som det löser sig iaf efter mail och telefon korrespondens under eftermiddag kväll... Det var min fredag... urrrk men bilen är nyservad och går som en klocka...


Nu ska jag busa med småkillarna i sängen... återkommer...

Ovido - Quiz & Flashcards