Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Hasse - 12 februari 2008 22:09

Har suttit i bilen, jobbat, talat i telefon, jobbat, talat i telefon, suttit i möte, talat i telefon, jobbat lite till suttit mer i bilen...


Kom hem och lagade mat till killarna och hade lite telefonkonferens medan jag lagade mat. Killarna käkade som hästar, jag gjorde potatismos (inga halvfabrikat här inte) och falukorv och toppade med glass som efterrätt till Bolibompa... Röjde i köket och satt med killarna medan Lina, Fina och Benne var på teatern... Morris och Beppe började bli lätt oregerliga så jag drog in i sovrummet och hade brottning och bus för att trötta utom inför sängdags... Morris ville aldrig sluta och både han och Beppe var fullständigt vilda och var helt överlyckliga för att röja loss riktigt ordentligt... Lina et al kom hem och det var dags läggning... Tog som vanligt tid att söva det lilla vilddjuret men jag gav mig inte och Lina lagade mat till oss som var uppe...


Stölden på teatern av Finas grejor verkar kunna bli en såpa... Teatern verkar inte veta hur dom ska agera och ordföranden är ju fullständigt urblåst... Hon verkar inte förstå hur saker ska gå till och hur man protokollför beslut mm... Pajas... nåja dom lär få en obehaglig överraskning om detta inte sköts på rätt sätt kan jag säga...


Nu ska jag gå på m***en och sen är det nannadags tror jag... har några tuffa dagar framför mig med potentiellt stökiga kundmöten... 

Av Hasse - 12 februari 2008 22:09

Har suttit i bilen, jobbat, talat i telefon, jobbat, talat i telefon, suttit i möte, talat i telefon, jobbat lite till suttit mer i bilen...


Kom hem och lagade mat till killarna och hade lite telefonkonferens medan jag lagade mat. Killarna käkade som hästar, jag gjorde potatismos (inga halvfabrikat här inte) och falukorv och toppade med glass som efterrätt till Bolibompa... Röjde i köket och satt med killarna medan Lina, Fina och Benne var på teatern... Morris och Beppe började bli lätt oregerliga så jag drog in i sovrummet och hade brottning och bus för att trötta utom inför sängdags... Morris ville aldrig sluta och både han och Beppe var fullständigt vilda och var helt överlyckliga för att röja loss riktigt ordentligt... Lina et al kom hem och det var dags läggning... Tog som vanligt tid att söva det lilla vilddjuret men jag gav mig inte och Lina lagade mat till oss som var uppe...


Stölden på teatern av Finas grejor verkar kunna bli en såpa... Teatern verkar inte veta hur dom ska agera och ordföranden är ju fullständigt urblåst... Hon verkar inte förstå hur saker ska gå till och hur man protokollför beslut mm... Pajas... nåja dom lär få en obehaglig överraskning om detta inte sköts på rätt sätt kan jag säga...


Nu ska jag gå på m***en och sen är det nannadags tror jag... har några tuffa dagar framför mig med potentiellt stökiga kundmöten... 

Ovido - Quiz & Flashcards