Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Hasse - 20 februari 2008 22:02

Hann inte skriva blogg igår... hade fullt ös som vanligt... Var som vanligt i Odense på tisdagar, sen hem, Lina hade sin teatergrupp så jag plockade upp killarna, busade, lagade paj till dagens middag, fixade, plockade städade och ordnade i största allmänhet...


Sov länge imorse, killarna vaknade inte förrän halv åtta vilket gjorde det lätt stressigt imorse för att hinna med allt innan jag stack till kontoret. Fullfart över bron, talandes i telefon hela vägen till kontoret, möten och telefonsamtal hela dagen och massor att skriva... Har fått lösning på flera problem så det känns bra. Kan stänga ett projekt snart och förmodligen ytterligare ett innan mars utgång vilket är mycket bra för mig och bolaget...


Fick besök av nye grannen ovanför imorse som klagade på att vi röker på balkongen, de vaknar på morgonen med röda ögon och svårt att andas och undrade om vi kunde köpa en fläkt som blåste röken vidare ut eller gå ner på gården... Det är inte så att vi storröker dagarna i ända på balkongen, några cigarretter per dag handlar det om och vi står ju inte direkt hela natten och blossar... Nåja dom får nog stänga fönstert eller se till att förvaltarna fixar deras fläktsystem som enligt dom drar in röken i hela lägenheten... mycket märkligt för när våra grannar röker under oss så dras det inte in i våra sovrum... Blev lite ställd, både Lina och jag på morgonen när jag och killarna var på väg till dagis. Visste inte vad man skulle säga, det var tråkigt...


Fina sover borta men det vägs upp av att Nigel är här inatt, dom fick italienska köttbullar och pasta efter fotbollen, Lina och jag åt min mycket goda paj, fetaost, oliver och spenat, mmmmuuuuummmms


Ska iväg till kund imorgonbitti men jobbar hemma fredag, ska serva bilen och jag får inte ta lånebilarna över bron... såååå tråkigt... Har kört 2000 mil lite drygt sen i juli så nu är det dags för första servicen... det blir några mil per vecka... tur att den är så himla skön att köra... kan inte sluta njuta, det är något visst med nya bilar och den här är extra nice!


Näe nu är det färdigbloggat för idag!

Ovido - Quiz & Flashcards