Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Hasse - 11 februari 2008 22:29

Jag skrev av mig det värsta igår efter krypskyttet från min moster så har jag funderat lite till om vad som hänt och jag konstaterar fortfarande att jag har rätt och dom har fel, det som hänt är oförlåtligt! Jag ser ingen väg till att hitta tillbaka till min före detta familj, det finns inget att hämta där... jag kan ta emot en ursäkt om den är ärlig men det är inte detsamma som att man är en del i mitt och min familjs liv. Det är dags för dem att gå vidare, jag har!


Nu är det snart läggdags, varit en full-fart-dag som vanligt, telefonkonferenserna har avlöst varandra parat med problemlösningar...

Det enda positiva med att sitta på kontoret är danskt fikabröd... gott! Annars är jag trött att inte ha en bra kontorsplats och ingen möjlighet att sitta ostört och arbeta när jag inte är hos kund... Nåja det får vi finna en lösning på... resten av veckan är det kundbesök som gäller... nåja... många mil i bilen blir det denna veckan också...


Satt och åt kvällsmat och pratade med Morris om vad han gjort idag på dagis, första svaret var - ingenting. Till slut så kom det att han lekt mamma-pappa-barn men nu har även mamma dött så nu är det 2 storebröder och en lillebror i familjen... tidigare hade de även en mamma i en av tjejerna på dagis men inte mer... full i skratt över hur dom leker...


Suttit i fåtöljen sen småkillarna somnat och jobbat lite, skrivit blogg och pratat lite... nu är det dags att nanna... ska upp tidigt imorgon igen...

Ovido - Quiz & Flashcards