Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Wow måndag

Av Hasse - 25 februari 2008 22:03

Vilken natt... vi vann mot sexsabotören inatt... *asg* Han försökte så gott han kunde att hålla fast mig i armen i sömnen...


Natten resulterade i försovning i morse och allmän kalabalik när vi skulle iväg, jag sen till jobb, Lina missade sin stavgång och killarna kom precis till utgång på dagis...


Det var som vanligt kaos på jobb med fel som måste lösas men det verkar iaf som jag har fått viss kontroll på en del av kaoset...


Annars har inget hänt... nästan...

 
 
antigone

antigone

25 februari 2008 22:49

Kom nu så lägger vi oss.....Puss

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Ingen bild

bobo

27 februari 2008 13:07

Skitbra jobbat med videon till Linas pjäs!
Ska skriva mitt manus klart (trist)men sitter o kollar bloggar istället.......
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards