Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Hasse - 6 januari 2008 22:38

Söndag kväll, sitter själv i vardagsrummet och ser Transformers, the movie... jag vet patetiskt men den är rätt bra faktiskt..., barnen sitter med datorerna i sin rum... de små terroristerna sover... Beppe tog personligt rekord rekord med mig för insomning... 1h 10min, trodde jag skulle krevera på slutet, han låg bara och tittade, sjöng en smula, pillade med nappen... och efter mycket om och men så somnade han... Tur att alla åt middag tillsammans vid halv sex i kväll, annars hade det blivit sent...


Vi har haft en turbulent helg får man väl säga, små killarna har varit mer än vilda och det är dags för gränssättningar på ett tydligare sätt. Morris fattar men Beppe fattar ju halv sju men han är ju inte ens 2 så det är ju självklart. Helt färdig efter att ha varit ganska mycket själv med pojkarna när Lina jobbar, ser faktiskt fram emot att sätta mig på kontoret ett par timmar trots att det kommer att vara hårt arbete hela veckan. Massor av fix för projekten och sen ska jag ner till Odense för att fixa kollegans möten.


Tillbringade några timmar hos svärmor med killarna och fixade med hennes dator så att hon kunde få sitt nätverk att fungera och kunna se på film och få hem lite musik och liknande. Tog en stund att fixa till allt inklusive återställa acers programvaror... lagom till jag började få koll på datorn så började dvd:n att mucka och vägrade läsa hennes egna skivor som hon bränt själv på den... intressant men jag fixade den med en rengöringsskiva och lite vasst tungomål...


Morris var uppe och drack lite och Benne kom ut från sin grotta...


Lina kom just!!!


Ovido - Quiz & Flashcards