Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Hasse - 14 januari 2008 22:09

Ja då var dagen till ända, läst lite mail och satt mig in vad som gäller projektmässigt denna veckan, har en viss backlog på jobb som jag lär få slita för att komma ikapp med senare...


Bytte bandage på Linas operationssår, såg riktigt bra ut, inga infektioner och inget kladd så det var mycket positivt! Alltid intressant att leka doktor... haha Beppe och Morris sover, Benne övar att somna utan tv, Fina har som vanligt låst in sig i grottan för att se nån av de tjugoelva tv-serier hon följer... Lina ligger i soffan, nyduschad och nybandagerad.


Ruskigt hungrig ikväll, skulle kunna äta oavbrutet, oftast är detta kopplat till att magen bråkar men ibland är jag bara hungrig!!! Hoppas det är så nu.

ska lämna prover imorgon för reumatologen, just nu är lederna ok men så käkar jag cortison varje dag. Ska bli intressant att höra vad dom säger, risken är väl att dom inte fattar halv sju men jag hoppas på det bästa.


Ska kopiera en skiva till svärmor och kolla lite på Heroes, avsnitt 3 säsong 2... soliblick på er

Av Hasse - 14 januari 2008 15:26

Jag älskar mina barn men jag önskade att dom var friska denna veckan... har förbannat mycket att göra men jag valde att vabba idag och jobba nästan ingenting... smart, får göra massa pappersexecercis med f-kassan för dom har inte fått in mina papper på nya jobbet ännu så jag har ingen arbetsgivare enligt dom, det får man komplettera när man begär pengar för vab inte vid anmälan... jaja jag älskar våra myndigheter nästan jämnt...


Fick sms från chefen som sa att årets största anbud vill ha kompletterande info om en del av anbudet senast fredag och det är en intressant nöt att knäcka... ska prata med kollegorna imorgon om bästa lösning, ska bli intressant att lösa detta för dom för det är mycket komplext och tidskrävande...


Beppe har varit vild här hemma och målat, ätit, sett på Bamse, slagits med svärd, sovit och hostat, förbaskade krupp! Snorig dessutom... snälla låt honom kunna gå på dagis imorgon!!!


Fick papper efter många om och med från Reumatologen, ska lämna prover imorgon och dit och träffa läkaren den 24:e januari, himla kul med framförhållning... not! ska försöka ta mig förbi där och ta proverna imorgon så jag kan få lite hjälp att bli av med prednisolonet, hatar att behöva äta cortison varje dag för att kunna röra mig... mutter morr morr mutter...

Ovido - Quiz & Flashcards