Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Hasse - 25 januari 2008 23:52

Har haft en tuff vecka rent fysiskt, åkt mycket bil, vara risig i skrinet och borde ha legat hemma och kurerat mig... men ibland så går det inte, finns ingen jour personal, vikarier eller någon annan som steppar in och tar över... funkar inte så i sådana jobb som jag har. Du har alltid fullt ansvar och kan inte skylla på eller lämpa över på någon annan... Legat utslagen i soffan hela kvällen, blivit osams med frun, somnat i soffan... hoppas att jag kan äta ordentligt imorgon... behöver lite ny energi... trött på att inte vara bra i magen...


Läste Marcus Birros blogg om smärtan över att förlorat 2 barn mycket tidigt... Förstår inte hur man kommer över det... Jag älskar alla mina 4 barn och det är omöjligt att föreställa sig ett liv utan dom även om det inte är allt för många år sen jag faktiskt var fullt övertygad att jag aldrig skulle bli pappa och tvivlade på att jag skulle bli en bra sådan... Har dåliga erfarenheter från mina föräldrar som inte var den typ av förälder jag vill vara... Fysiskt så var det också tveksamt om jag kunde bli pappa pga mina mediciner men det löste sig till det bästa...


Näe nu orkar jag inte mer... see ya later

Ovido - Quiz & Flashcards