Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Hasse - 29 januari 2008 22:14

Jag har en kreativ bisyssla till mitt redan mycket välpackade liv... kreatör och bildskapare för min frus uppsättningpå studioteatern här i vår... Hon är dramapedagog för ett gäng ungdomar och dom ska sätta upp en ruskigt häftig pjäs och jag leker creative director, ska göra bildspel, läsa in dikt, göra affischer och marknadsföring inkl pressmeddelanden och lite annat...


Har åkt tåg i massor idag, till kastrup, från kastrup till köpenhamn, från köpenhamn till odense, från odense hela vägen tillbaka... hann faktiskt jobba en del när man inte körde men det är ju ett j-vla meck med att time:a tåg och åka taxi från stationen i odense till sjukhuset... gör jag inte om frivilligt igen... skönt att köra bil ner så att man inte är beroende av tider framförallt när man ska hämta killarna.


Ska gå och smörja tatuering och ta en kvällscigg... orkar inte tänka så mycket mer egentligen... men jag får nog lägga till att jag följt Marcus Birros blogg om kampen mot försäkringskassans inhumana syn på människan. Det är mcyket intressant att se utspelet från den nye chefen för försäkringskassan och hur man från staten ser på sina "undersåtar"...

Ovido - Quiz & Flashcards