Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Hasse - 23 januari 2008 22:04

En lång dags färd mot natt... Full fart sen jag vaknade... Beppe vaknade vid halvsju och skulle upp... försökte söva honom en stund men icke! Välling! Mysa i soffan innan Morris och Lina vaknade, fixa frukost och utflyktsmat till Fina, kokade pastan och finfördela kyckling med Lina blandade ihop det... In med pojkarna på dagis, dom hade inte tid att säga hej idag heller... sprang in och började leka!


In i bilen, iväg till Danmark, jobba hela dagen, telefonsamtal, kontroll av röntgenundersökningar, felsökning, kontraktsdiskussioner, mer telefonsamtal... skicka uppdateringar inför tconf... rännskita... min tur att vara lite magrisig men det verkar gett med sig, svälte ut skiten med kaffe, vatten och cigg och ingen mat!


Hem igen, spöregnade hela vägen så man knappt såg vägen framför sig och danskar kör bil hellre än bra... In på phonehouse och hämta min bilhållare till telefonen och usbportsladdare till telefonen, efterlängtade saker bägge två eftersom jag sällan är i närheten av min laddare hemma och pratar man i feleton 4-6 timmar om dagen så drar den en del batterier...


Middag, 2 pannkakor för att kolla om det gick att behålla... fixa i lägenheten, natta pojkar, försöka logga in på jobbet men efter massor av försök ringde jag vår globala support som konstaterade att det är fel på våra vpn-servrar... vi är ju ett antal som loggar in från mest fascinerande platser eftersom våra kunder finns över hela världen och vi är rätt många som har mobila lösningar, typ 3G kort eller uppkoppling hemma så kraschar servrarna så blir det kaos... har skitmycket att läsa men va fan, det får bli imorgon istället. Ska skriva mötesanteckningar istället.


Laddar för mötet med reumatologen imorgonbitti, har tjatat om tid länge nu men äntligen så blir det av. typiskt att man är bra just nu men slutar jag med prednisolonet så är det klippt direkt... näe nu ska jag slöa vid teven och facebook en stund...

Ovido - Quiz & Flashcards