Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Hasse - 28 januari 2008 23:22

Har idag äntligen varit iväg och fått min 5-års bröllopsdagspresent gjord... frun gjorde sin i augusti hos vår mycket skicklige tatuerare Tommy här i Malmö. Ekonomin har inte tillåtit att jag gjort den innan men idag så fick jag den fixad. Självklart hade vi missförstått varandra när det gällde bilden så Lina fick sticka dit så han kunde rita av den och fixa så att den kom till mitt bröst. Lina har sin på skuldran och Tommy kommenterade att du valde ju en smärtsam plats... Tur att man är så himla tuff kille då... Fotade Linas tatt så att han kunde kolla skuggningarna medan han gjorde min. Tur att man har en hyfsad kamera på mobilen... Teknik, hur skulle vi klara oss utan den... Visade den för småkillarna som tyckte den var fin och Morris sa "mamma har en likadan på ryggen". Nåja jag är ruskigt nöjd med den så det känns ju himla bra att fått den gjord äntligen så att vi har vår gemensamma kärlekssymbol etsad för alltid. Nu ska barnens namn in men det tar ju lite tid och kostar en del pengar att få dom gjorda... vi har ju ett gäng namn som ska in... Haha  Se nedan för bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards