Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Hasse - 8 januari 2008 21:54

Jaa... fy så trött jag är på mitt illamående, kom med full kraft i morse igen men gick över i eftermiddags som tur var eftersom det var mycket god middag ikväll.


Suttit hos kund hela dagen och löst problem, dock var det inte riktigt det jag hade planerat för dagen... men så är det sällan... Vet att jag har mycket framför mig de närmaste veckorna när Lina opererats och inte kommer vara mobil så det är att planera väl och försöka få jobb och familjeliv att gå ihop... spännande... tur att jag kan arbeta hemifrån vissa dagar och på kvällarna.


Vill bara vinna massor av pengar så att vi inte behöver tänka på pengar och tid och världsliga ting...


Näe nu ska jag se på nyheterna och se på när lina ser på days of our lives på nätet...

Ovido - Quiz & Flashcards