Alla inlägg den 1 april 2008

Av Hasse - 1 april 2008 22:44

Det är en smula hektiskt just nu, är vikarie för kollegan och fick ett jätteprojekt på halsen som straff för att jag jobbat undan massor av andra projektproblem på andra siter...


Nåja nu får jag garanterat julklappar från Statoil och Broägarna... Bara den här veckan ligger broräkningarna på över 1000 spänn och soppa kostnaderna på runt 1500... Ska åka tidigt för att kunna parkera i Odense till mötet som dom lagt vid den okristliga tiden 0830 i Odense... 20 mil söderut från Malmö vilket innebär att jag måste åka vid senast 6 imorgonbitti för att hinna dit i tid och träffa kollegorna.


Småkillarna har haft strandbad och sol på balkongen, medan jag lagade mat så bar dom ut vatten till beppes babybadkar och hade sandstrand spritt språngande nakna konstaterandes att det är sol alltså är det sommar! Dom toppade med att hälla ut allt vatten på balkongen och sen ställa sina fåtöljer i dörren och tog på solglasögonen och njöt som om dom var i spanien igen...


Nåja nu är det färdigjobbat för ikväll och jag ska nanna för det är en lång dag imorgon.


Tröstkramar och pussar till min älskade Lina som har tufft i skolan!

Ovido - Quiz & Flashcards