Alla inlägg den 30 april 2008

Av Hasse - 30 april 2008 22:34

Efter middagen tog all luft slut... Stekte massor av biff och pommar åsså lite sallad. Bennes kompisar F och C käkade här med oss innan dom stack ut för att hålla majbrasetraditionen vid liv...


Ligger och kollar vad vi ska se för film men jag tror nog att det inte blir nån film ikväll, imorgon istället... så jäkla trött och slö känner jag mig just nu...otroligt slapp bara...


Fiser som den onde...


snaaarkkk

Av Hasse - 30 april 2008 20:17

En vanlig dag i mitt i veckan, mitt i livet!


Det var en helt vanlig morgon, lagom kaos, killarna till dagis för dom ville äta frukost på dagis trots att vi inte hade bråttom på morgonen idag för första gången på ett bra tag. Tillbringat dagen i kundmöten och allmänt fixarmode. Det var bra möten, fick fixande saker som behövdes fixas och fick ett möte som vi försökt få till ordnat. Skönt för det är ett otroligt viktigt möte i Lübeck med en viktig kund som om det blir som tänkt en utmärkt murbräcka i Danmark för våra Mammosystem. Jag har slitit för att få till mötet och nu föll bitarna på plats.


En av de bästa punkterna på dagen var annars att Ford ringde och sa att bilen var klar!!! Har verkligen saknat den! Hyrbilen, en mondeo var bland det värsta jag kört på ett bra tag. Stolarna var som ett par nersuttna campingstolar som varit ute i solen och stormar under ett par decennier... Hade kramp i låret på väg från Odense igår efter bara 20 mil och det trots att det fanns en cruisecontrol...


Näe nu ska jag ut och fixa middagen! Biff!!! med pommar och sallad. Stora biffar!!! Benne har kompisar här och Fina kommer med kompis senare efter elden ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards