Alla inlägg den 6 april 2008

Av Hasse - 6 april 2008 23:32

Jag börjar kvickna till lite men jag blir hemma imorgon... Beppes krupp verkar vinna över allt och alla... Han är uppe och kollar Beppes Godnatt stund på Linas dator, fanns klipp på youtube, jag håller på att bränna 1,5 timme program. Han är helt fascinerad av över Beppes Godnatt stund... Kul!



Av Hasse - 6 april 2008 21:53

Sakta lite bättre, verkar som om det vore kräksjuka iaf... vilket är bra men jag får nog hålla mig hemma imorgon, helt slut! Sovit nästan hela dagen, så fort jag lagt mig så däckade jag och sov...


Har fått i mig lite käk ikväll så jag har fått lite energi tillbaka men bara lite. Har skrivit pressreleaser till Linas pjäs och meckat lite med affischen som ska skickas med ut till tidningarna.


Har meddelat chefen att jag inte jobbar från kontoret imorgon.


Näe nu ska jag äta lite...


Hoppas jag är piggare imorgon!

Av Hasse - 6 april 2008 11:41

FAN! Jävla elände... Vi skulle ha myskväll igår men det blev intet, Beppe hade maxikruppattack och vi övervägde om vi skulle åka ut med honom. Packade klart vagn, bananer, dricka filtar, jackor mm. Lagom till det lugnade sig för Beppe med hostmedicin och inhalationer så pajade min mage... Bigtime! Räserbajs utan dess like, skiter saltsyra direkt ur magen känns det som...


Jag är dock rädd att det inte är Morris magsjuka jag fått utan att min ulcerösa kolit som gett sig till känna massivt, det var länge sen jag var så sjuk, när jag flyttade till skåne så hade jag ett sånt anfall och jag sov i princip 3 dagar i sträck men nu har jag gått länge på medicin och kollas löpande och nu får jag nog kolla imorgon om jag inte mår bättre. Feber, frossa, trött och mosig.


Nu ska jag fixa spagetthi till killarn som kommer från Bobo strax... Lina är och repar men Fina är hemförlovad för assistans...


Hoppas jag mår bättre ikväll.

Ovido - Quiz & Flashcards