Alla inlägg den 4 april 2008

Av Hasse - 4 april 2008 23:31

Trött efter natten och dagen, tycker synd om Morris men han verkar repa sig.


Har haft en skiteftermiddag, bråk om skitsaker med Lina, tjurskallig som jag är så hade jag inte vett att be om ursäkt som vanligt... Därav mår jag skit just nu. Jag får fixa en överraskning imorgon och vara extra vänlig och bry mig ordentligt.


Trött, har mycket att göra på så många plan att det är för mycket helt enkelt för stunden. Får göra ett ryck och bränna skivor som Lina ska ha imorgon.


Ska gå ut med killarna om det inte regnar allt för djävligt imorgon förmiddag.

Har att attackhandlat med Benne och F ikväll, veckohandling och pizzahämtning på under timmen. Nytt rekord!

Av Hasse - 4 april 2008 00:00

Morris och Beppe är tokiga i Fåret Shaun och jag också! Ruskigt kul idé till serie med fåren, de elaka grisarna, tjuren, geten, bitzer och den glasögonprydde bonden utan ögon!


Sanslöst kul faktiskt och jag kollar gärna med killarna på det, dom fick 2 dvd:er av Bobo i förra veckan och dom går så fort killarna får chansen non-stop i dvd:n!


Bidrar med några bilder att flina åt...

Ovido - Quiz & Flashcards